en måndagsnatt

[Koppla på videon!]

När allt annat står still, då kan det vara många som frågar sig själva var de är på väg. Bara det är framåt så är det ju värt, jag menar, man kan ju inte stå kvar på samma ställe. Då slutar det nog med att man sjunker ner i marken och blir begravd av allt jobbigt ovanför.

Joakim (min bror) har övergivit sina digital-trummer (och familjen) för 1 år på Nya Zeeland. Det är inte mer än rätt att jag tar tillfället i akt och spelar framtidens fetaste techno-beats. Jag har faktiskt övat på dem som faen :D!! Och bra går det, lite iallafall. Om jag kopplar en dator till dem så kan jag spela in och redigera, sen återstår bara att tillsätta random tyska och spanska ord var 3e sekund såär jag miljonär på nolltid.
Eller en ännu lite gladare typ iaf.

Musik tröttnar man verkligen aldrig på. Det finns så sjukt många olika sköna typer och aspekter och dimensioner och, ja, det har blivit en så stor del i mitt liv. Både att lyssna och att spela. Riktigt värt.

Värd är också tranans fetaste nyhet genom tiderna. BP-pizzan, eller vad sägs om mozzarella, pepperoni, salami, räkor, skinka, ananas, ost&tomat och rucolloasallad (fast den pillar man av). puSs


classic


Vad tycker du?
Postat av: Cassandra

Svar: haha ja, paradise hotel känns lite 90-tal eller nåt tycker jag, haha :D och nice! min helg var också ganska bra faktiskt :)



Och jag håller med, musik är typ det bästa som finns!

2009-12-01 @ 21:59:43
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0