hänga

[Koppla på videon!]

Jag saknar den tiden, även fast jag inte ens upplevde den (under den sanna tidsåldern). Drar man ut idag är det till krogen, inget illa menat om det (ibland finns det inget härligare än att låta kroppen flyta med musiken och verkligen leva ut alla glada känslor)!

Men ibland vill jag bara dra ut med alla pooalre på stan, möta massa folk och bara hänga. En fet bandspelare, väcka liv i sthlm. Inte tycka att man själv är jätteball utan bara ha riktigt kul med poolarna. Det skulle vara galna kvällar och nätter, iallafall när jag fantiserar.  Nån gång, måste bara besitta en gigantisk bandare. Gatufest!
Vackra sommarkvällar och nätter, åh vad jag längtar. Skratt, bus och annat kul. Ohyes!


Vad tycker du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0