längtan

Vad ska man säga. Allt flyter. Precis som det ska. Aahrå!

Ni vet den där känslan när man äntligen har fixat något man bara gått och tänkt på, och som ett fett + så går det till på bästa tänkbara sätt.

[Idag uppfyllde jag en liten innerlig önskan jag länge gått coh drömt om. Jag har alltid velat ha en gammal bergsprängare. Inte en sådan man köper på onoff med cd och mp3 ingångar utan jag talar om en verkligt fet oldschool GHETTOBLASTER!! Ohyes, för några daggar sedan snubblade jag över en annons när jag skulle logga ut från hotmail. Idag drog jag dit (säljarn bodde 5 minuter från mig, SCHWINGG!), testade den och köpte den sedan till det makalösa priset 300 kr. Det var en gammal tant som sålde den. Fett tänkte jag, de går ju för 600+ på tradera för det här nyskicket!]




Jag saknar min brorsa! Han är på andra sidan jorden, så långt man kan åka. Snart så åker jag dit, inte långt kvar. Det är ju han man egentligen längtar efter ingen dum bandare

Vad tycker du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0