Ruggit? Nej mys!

Dagar kommer, och sen går dem. Händer det för lite? Nej det tror jag inte, jag har inte tråkigt. Däremot så gör jag ju ingen nytta! Inget jobb, inga övriga inkomster... Jefla vaccin som aldrig kommer, då jag skulle jobba dagar och nätter... Tjäna grova pengar är vad jag behöver, omågende. Tänka på att leva snålt får jag göra hela tiden, fast det är inte så farligt då man vant sig. Tro det eller ej!

Nu har det börjat bli riktigt kallt. Mysigt eller inte?
JO! Klär man mig tjockt finns det inte så mycket mysigare än att ta en kall småblåsig höstpromenad efter mörkrets fall, med en kopp varm choklad och filtar hemma i siktet.

Har just kommit hem från handledarkursen som sissta 19åring i Bromma, äntligen gjort! Om 2 veckor när tillstånden kommer ska jag nöta övningskörning och fixa det rosa kortet på 2 månader, sen kan jag jobba som levererare åt iscompaniet. Skönt att ha en plan.


Vad tycker du?
Postat av: Tobias

Haha den där handledarkursen är inte rolig, totalt onödig

2009-11-04 @ 12:55:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0