stockholmsnatt

[Koppla på videon!]

Se filmen (Stockholmsnatt), så cool.

Tiderna förändras. Drastiskt. Teknologin påverkar verkligen våra liv. Det känns sjukt att man kan tillbringa så mycket tid framför datorn som ett sätt att umgås. Jag menar facebook och msn, det är ju inte så att man ses där istället för att träffas i verkligheten! Men omedvetet blir det ändå så lite grann, man gör sig en kopp varm oboy och sätter sig framför den platta skärmen och mys-chattar med folk över internet på kvällen. Ordet "hänga" har tappat sin betydelse. Nu menar jag inte att jag sällen träffar mina kompisar och istället väljer att tillbringa kvällen framför en dum maskin, men jag har bara tänkt på det här så mycket. Förut fanns det väll självklara platser där man sågs och träffade folk på kvällen. Visserligen finns det ju nu också, säg krogen? Men det jag menar är platser som är någonstans ute på stan, där man bara möts upp och chillaxxar galet. Det händer på tok för sällan, aldrig.

[FÖRESTEN SÅ HÄNDE DET NU, DET JAG VÄNTAT PÅ. ****** ** ** *** ** ** **** *********, ******.]

Har besök från Gävle och Mora hemma nu, dubbelbonus! Jag tycker lite synd om dem eftersom det är så fruktansvärt kallt där nere i källaren, men de valde själva trots att jag erbjöd dem plats på mitt rum!



Nu vill jag inte höra på nyheterna att någon slog ner någon på stan efter att ha blivit inspirerad av en film han/hon blivit tipsad av att se av någon nisse som skrev det på sin blogg. Capisch!?

Vad tycker du?
Postat av: Sanna

det var kim som valde att sova i källare hhaha.

föresten, täcket var hur mysigt som helt sov as bra :D

2009-11-06 @ 11:33:46
URL: http://ladystrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0