svinis

Varför säger så många att de inte skall vaccinera sig? Att de är mer rädda för biverkningarna än för själva influensan? Det låter ju helt sjukt! Alla vaccin ger ju biverkningar, och att var 10:e som vaccineras blir sjuk för en dag och får lite feber är ju också helt normalt! Så är det ju med varje vaccin! Och jag skriver inte allt det här nu för att det är just "mass-vaccineringen" jag ska jobba med kommande månader utan för att jag inte förstår hur folk kan välja att inte vaccinera sig p.g.a. "Jag blir aldrig sjuk" eller "Biverkningarna av vaccinet är farligare än själva influensan".

Det är ett nytt virus, jag tror inte läkarna vet precis vad de har o göra med. Det jag menar är att det brukar ta mycket längre tid att analysera ett virus och "få det på karta" än vad det gjort den här gången. Många människor världen över har dött, för några månader sen var det en fullt frisk svensk 22(?)årig man som smittades och blev tvungen att ligga i en "mekanisk lunga", hans tillstånd var mycket kritiskt och sen dess har man inte hört något om hur det gick för honnom.

Snälla, (snälla, snälla hahahah) lyssna inte på de idioterna som säger att vaccinet är farligare än själva influensan.

Vad tycker du?
Postat av: shopalicious

SJälv så tycker jag att både svininfluensan och biverkningarna av vaccinet har förstorats något kopiöst! Vaccin ger biverkningar, som du sa, och svininfluensan lär inte vara värre än en vanlig influensa.

2009-11-03 @ 13:48:59
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0