dallas 1pm

Imorgon ska jag skriva högskoleprovet. Det lär ju gå bra, riktigt bra. Mamma har övat på främmande ord med mig, så jag är väl förberred. OM jag skulle få 2.0, vad skulle jag göra med poängen? Det är ju ingen poäng ("Hehe") med att man gör provet om man inte ska använda resultatet till något.

Men nog har jag planer. Med 2.0 har man spikat inträde till vilken utbilning man vill.
När jag har blivit vis nog att avgöra vad jag verkligen vill satsa på är det bara för mig att göra det, så det är ju riktigt värt, hihi. Nu tog jag ju nästan för givet att jag kommer att klara det galant, men det tror jag inte. Dock så kommer det gå hyffsat bra iaf, tillräckligt bra för att jag ska bli nöjd, tror jag iaf.

Imorgon inträffar dock en minnst lika stor händelse, dock på kvällen. Adam (min goda vän) skall ha en verkligt fet halloween fest. Det kommer att komma så mycket galet kul folk och det kommer bara att bli så grymt kul! YES!
Jag skall klä ut mig till Michelangelo (i Turtles), har redan köpt färg o allt. Kostade mig 70 :- , så de var nog lätt värt. Får se imorgon! Festen har hela kvarteret längtat efter sen den utanonserades så, hehe, jag är supertaggad!

Vad tycker du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0