Foreigner

Var musikvärlden mindre komersiell på 80talet? Förmodligen inte. Eller lite mindre kanske, äsch det kvittar. Jag tycker gammal musik har mer själ, fast då kan jag ju inte påstå att jag höört så mycket mer ny musik än den som spelas på radio, i melidifestivalen och idol, typ. Jag hänger inte allas med i våran tidsålder i vissa aspekter.

Idag har jag gått upp kl 7, spelat hockey med calle, suttit i olika soffor, hjälpt min granne med att handla mediciner på apoteket (han har bara 1 ben) och fått låna hans hockeyklubba som tack för hjälpen, haft en romantisk middag med adam, köpt godis på konsum, diskat och städat hela köket. Det enda som återstår är att ladda ner en mysfilm och äta godiset. Brüno står högt på kandidatlistan.

Jag såg på indexsidan att Carolina Gynning och "Kissie" ska ha en debbatt om plastikkirurgi klockan 22. Det vore kul att se lite (jag har förutspåttt att de båda är två dumma pappskallar som vill göra intryck på Sveriges TV-tittare som  intligenta super-genier. Utifall att jag har rätt blir det intressant!).

Och du, jag förstår dig!

Imorgon är det halloween, spännande. Och lite läskigt. Vi lever ju i landet Lagom Är Bäst trots allt.

Vad tycker du?
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Ja men varför inte? ;) Lite dyrt kanske, men det kanske är väldigt bra! Aa dom är fina :)

2009-10-30 @ 18:41:36
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0