okänt



Jag vet inte varför jag inspireras av Japan. Titta på den där shoven, så fruktansvärt löjlig. Tittar de verkligen på sådant? Av någon anledning har jag fått för mig att de lever ett helt annan typ av liv. I giganstiska städer, full fart överallt, konstiga tv-shower, roliga frisyrer och främande mat. Vore det inte spännande att bo där, som nykomling, mitt i storstaden och bara leva och absorbera så mycket det bara går av deras kultur. Att bli en del av kulturen till och med.

Jag slår vad om att de som bor i Japan tycker att Sverige och snö, skidor, ishockey, kyla m.m är super-exotiskt. Och att äta köttbullar (och tunna pannkakor!). Skulle man inte kunna prova på varandras livsstil och byta i ett år? Fast det är väll det som utbytesstudenter är till för. Fan för att man inte tog chansen. Brorsan är i Nya Zeeland. Hoppar fallskärm, badar med delfiner och åker wakeboard är bara en bråkdel av allt skojj han har för sig där nere.

Hihihi, idag tränade jag hockey i 2,5 timmar. Drag och handledsskott börjar sitta, men slagskotten är omöjliga! Imorgon kommer (förhoppningsvis "tusen glada gubbar och utropstecken") massa poolare hänga med upp på morgonen. Det blir grymt, jag längtar som bara den.

Jag skulle nog nästan ge vad som helst för att kunna prata nu. Gud vad jag vill träffa folk! Arrgh! Hehe. Fast så farligt är det inte.

Vad tycker du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0